ייבוש תת רצפתי

ייבוש תת רצפתי לאחר נזקי מים, ייבוש רטיבות תת רצפתית כתוצאה מפיצוץ בצנרת או מהצפה. חברת קלין קור משתמשת בטכנולוגיה חדישה ומתקדמת של ייבוש תת-רצפתי יסודי ומקצועי, שאינו כרוך בפירוק והרמת הריצוף. הציוד המיוחד שלנו מאפשר את ביצוע הייבוש  במהירות, ללא רעש וללא צורך בפינוי הדיירים מהמבנה. הצוות המקצועי של קלין קור יחזיר במהרה את הרצפה ואת הבית שלכם למצבם התקין.

אנו מתמחים בייבוש מבנים לאחר נזק מים, רטיבות, פיצוץ בצנרת מים או הצפת מים וטיפול בכל הנזקים הנלווים - ייבוש התשתית, ייבוש החלל, הקירות והתקרות, טיהור החלל וריחות -הסרה וחיטוי עובש,טחב, חיידקים וטיהור השטח.

הצוות המקצועי שלנו יחזיר במהרה את הרצפה ואת הבית שלכם למצבם התקין!

 

 לפרטים התקשרו עכשיו 04-9531779 או מלאו את הטופס מצד שמאל.


ייבוש תת רצפתי עם קלין קור טכנולוגיות:

  • מניעת נזקים נלווים ומניעת התפתחות מצעי חיידקים או עובש.
  •  זיהוי מוקדי הרטיבות
  •  החדרת צינורות בין האריחים או בפנלים ושאיבת המים עד ייבוש המצע לפי התקן
  •  חיטוי החלל ונטרול ריחות

 

 לפרטים התקשרו עכשיו 04-9531779 או מלאו את הטופס מצד שמאל.

 

זיהוי רטיבות תת רצפתית

פעמים רבות, לאחר הצפה גדולה אשר ארעה במבנה נשארים חלקים רטובים, גם כאשר הרצפה יובשה לחלוטין מלמעלה, נשאר מתחת לרצפה חול רטוב או חצץ רטוב. גם נזקי צנרת מתחת לרצפה או נזילה תת קרקעית עלולים להביא לרטיבות מתחת לריצוף אשר יכולה להופיע כהשחרה בין המרצפות או כאבקה לבנה בחריצים בין המרצפות, על הקירות מעל לגובה הפנלים, או על התקרה, כאשר קיימת קומה מתחת לרצפה.

הסכנה אשר אורבת ברטיבות תת רצפתית

כאשר המבנה סובל מרטיבות תת ריצפתית ישנם מספר גורמים אשר יכולים לפגוע בבריאותם האנשים אשר חיים שם.
1. סביבה רטובה יכולה לגרום להתפתחות של חיידקים ועובש. התקן בישראל קובע כי מותר שתהיה לחות מתחת לרצפה עד רמה של 6% ולא יותר.
2. לחות יכולה לפגוע בערך הנכס בגלל הסכנה הבריאותית שהיא מביאה.
3. הרטיבות יכולה להתפשט לכל חלקי הנכס ולגרום בין השאר לנזקים כמו: החלשת חיבורי המבנה, קורוזיה, ריח רע אשר ינבע מטחב בקירות ועוד...
 

פיתרון חדשני לטיפול וייבוש של רטיבות תת רצפתית 

בעבר, הפיתרון אשר היה מסופק על ידי חברות מקצועיות לייבוש רטיבות תת רצפתית, היה שאיבה של החול הרטוב והחלפתו בחול חדש, וכן החלפת כל הריצוף הישן בחדש. כמובן שבמשך כל התקופה הזו לא יכלו בעלי הנכס להתגורר בבית. היום, עם התפתחות הטכנולוגיה ישנן שיטות אשר אינן דורשות הרמת הרצפה וייבוש או החלפת החול אלא אורכות זמן קצר שאינו דורש מבעלי הבית להתפנות ממנו למשך הייבוש. 

 מהו תהליך הייבוש התת רצפתי

כאשר אנו נגשים לעבודה מסוג זה, נתקין שטיח מותאם אשר יגרום לייבוש החצץ והחול מתחת לרצפה. השטיח ישאב את הלחות דרך צינור מיוחד שאותו נתקין. הצינור עצמו מחובר למשאבה אשר מרוחקת בחדר נפרד ומייצרת כמויות קטנות ביותר של רעש וחום.

בשיטה זו, נחזיר את החול והחצץ שמתחת לבית למצבו הקודם בזמן קצר! 
 

קלין קור טכנולוגיות- מקצוענים בפתרון בעיות של רטיבות תת רצפתית

לחברת קלין קור ניסיון רב בתהליכי ייבוש מבנים ובתהליכי ייבוש מתקדמים אשר פותחו בחברה במטרה להחזיר את הנכס למצבו הקודם בזמן קצר וביעילות! בכל תהליך עבודה ילווה אתכם איש מקצוע מהחברה אשר יסביר לכם על תהליך הייבוש וילווה אתכם מידי שבוע בביקורות לאחר סיום העבודה לשביעות רצונכם.
 


לקבלת פרטים, הצעת מחיר או קביעת פגישה, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: