מנועים חשמליים

חברת קלין קור טכנולוגיות -ביצעה מספר פרויקטים מורכבים ומיוחדים של ניקוי מנועים חשמליים אצל לקוחות מהשורה הראשונה בארץ
כדוגמת : מנוע שאיבה ראשי –מקורות אתר ספיר, כרמל אולפינים ניקוי מנועים מתח גבוה , נייר חדרה ניקוי מנוע של תחנת כוח המונעת
בגז, חברת חשמל –ניקוי מנועי העגורנים בגובה של 50 מטר - אתר אורות רבין.
חברת קלין קור טכנולוגיות – עבדה  ועובדת בשיתוף פעולה מלא עם חברת גנרל אלקטריק (G.Aׂ) וחברת A.B.B  העולמית בניקוי
מערכות מנועים מתח גבוהה.
חברת קלין קור טכנולוגיות—חברתנו קיבלה הדרכה והסמכה לניקוי מנועי חשמל על ידי  נציגים של גנרל אלקטריק 
העולמית ואנו עובדים לפי מפרטים בין לאומים בתחום המנועים.
חברת קלין קור טכנולוגיות – במסגרת טיפול במנועי חשמל חברתנו מבצעת בדיקות טיב בידוד חשמלי של הסלילים על ידי מיכשור יעודי
למנועים חשמליים.
מכיוון שהניקוי בטכנולוגית D.I.C.C. הוא תהליך נטול לחות,ויבש. יש לו יתרונות עצומים בטיפול בציוד חשמלי.ובמנועים חשמלים ניתן להסיר
חומרים מזהמים רבים ממנועי חשמל וחלקיהם, כגון:
• חיבורים
• סטטורים ורוטרים
• חוטי חשמל
• ליפופים
• תאי בקרה חשמליים
• תאי חיבור י מנוע
• מבודדי המנוע

שיטות ניקוי מנועי חשמל הקיימים בשוק

1. שטיפה תחת לחץ ו/או ניקוי בקיטור
• שיטה זו יעילה במיוחד לניקוי יסודי של ליפופי מנוע חשמלי ללא פירוקו
• שיטה זו כרוכה בזמן ייבוש ליפופים ממושך: ימים ואף שבועות, תלוי בגודל הליפופים.
• יש להקפיד לא לעבור חום של 93.3ºC בעת הייבוש.
• אם הליפופים לא  ינוקו באופן יסודי, שאריות הסבון עלולות ליצור זיהום ולגרום לאבדן מוקדם של שלמות הבידוד
• יש לסלק כראוי את חומר השטיפה.

2. ניקוי על בסיס תמיסה
• שיטה זו יעילה במיוחד לניקוי יסודי של ליפופי מנוע חשמלי ללא פירוקו.
• זמן ייבוש קצר בהרבה בהשוואה לשטיפה תחת לחץ. לעיתים הייבוש אורך שעות. 
• יש להקפיד על הגנת העובד המבצע את הניקוי מפני אדי החומר הממיס.
• כמו כן, יש להקפיד למנוע גרימת נזקים לאנשים אחרים הנמצאים בסביבת אדי החומר הממיס.
• יש להיזהר מפגיעה בפריטים מגומי, בייחוד חוטים מבודדים בגומי.
• יש לסלק היטב את כל החומר הממיס. סילוק בלתי תקין עלול להביא להשלכות סביבתיות חמורות.

שיטה זו יעילה במיוחד לניקוי יסודי של ליפופי מנוע חשמלי ללא פירוקו. 
השיטה מבוססת על השימוש בגרגרי קרח יבש המותזים בזרם רב מהירות באמצעות מכונה מיוחדת. הקרח היבש מקפיא מיד את החומר המזהם וגורם לניתוקו מגוף המכונה. מהירות העל של הזרם מסירה את הלכלוך, והקרח היבש עובר מיד תהליך סובלימציה (המראה) והופך לגז.
• אין כלל צורך בייבוש.
• אין בעיות סילוק פסולת.
• לא נשקף נזק פוטנציאלי לשום מרכיב.
לסיכום, שיטה זו מהירה יותר זולה יותר ובטוחה יותר מכל אחת מהשיטות המוזכרות לעיל.
חברות המנועים הגדולות ממליצות לעבוד בטכנולוגיה זו. בטכנולוגיה זו יש לעבוד על פי מפרטי היצרן ולאחר הסמכה לניקוי מנועי חשמל על מנת למנוע נזק

לפרטים: