פרויקט ניקוי תעשייתי בנמל חיפה

ניקוי תעשייתי מהווה כיום נתח נכבד מתוכניות עבודה שנתיות של כל מפעל/בי"ח/נמל …  נתח נכבד מתקציב הארגונים הללו מופנה לשמירה על איכות המוצרים ניקיון אולמות תעשייה/יצור/מוסכים … ושמירה על איכות סביבה ברמה נאותה הינה לרוב נגזרת לאיכות ביצוע העבודה וייצור מהגבוהות שניתן להפיק.

כמו בכל תחום בתעשייה ובכלל, גם בתחום הניקוי התעשייתי שולבו לאחרונה טכנולוגיות חדשות בעלות יכולת להביא מקומות עבודה או מכונות ייצור הסובלים מכמות גדולה של לכלוך תעשייתי למצב 'כמעט חדש'.

בכירי התעשייה הפנימו כי ניקוי של מקומות עבודה, מכונות ייצור ו/או מערכות חשמל שומרים על תפקוד הארגון ואיכות העבודה לאורך זמן, כמו גם מהווה חסם לתקלות, שבר ושמירה על מערכות ומקומות אלו.

חב' קלין קור טכנולוגיות בע"מ המתמחה בניקוי תעשייתי וניקוי מערכות חשמל בטכנולוגיות ייחודיות לה, זכתה במכרז פרויקט ניקוי מוסכים בנמל חיפה, מיותר לציין את חשיבות מוסכים אלו לנמל חיפה בטיפול מלגזות, משאיות וכו' וזאת כדי לשמור על תפקוד ושירות ללקוחות הנמל. בתאריך 2.11.2015 החל פרויקט ניקוי מוסכים בסדר גודל של למעלה מ-2,500 מ"ר הכולל : ניקוי במות הרמה, ניקוי תעלות ניקוז, ניקוי לוחות חשמל, ניקוי רצפת בטון בגימורים שונים, ניקוי חדרי סיכה, ניקוי קירות, ניקוי רחבות ביצועים והכנתם לצביעה – כל זאת בפרק זמן של 6 ימי עבודה בלבד !!

צוותי עבודה של חברת קלין קור טכנולוגיות החלו בביצוע המטלות השונות בפרויקט תוך שימוש בטכנולוגיות קלין קור הכוללות : ניקוי בטכנולוגיית מים בלחץ גבוה, טכנולוגיית D.I.C.C. (התזה בקרח יבש), שימוש בחומרים ירוקים ושילוב של כל הטכנולוגיות יחד לקבלת תוצאה מירבית.   

חשוב לציין, כי העבודה בוצעה במוסכים בלוח זמנים צפוף ובהפרעה מינימאלית לציוותי העבודה של המוסכים בנמל, ניתן להתרשם מהתמונות המוצגות במאמר זה מכמות הלכלוך, השומנים והפיח במוסכים לפני ואחרי הניקוי ובמגע של קסם …מגע בן שישה ימים הפך קערה על פיה והביא את המוסכים לרמת ניקיון שאינה זכורה גם לא לוותיקי עובדי הנמל. 

בביקור במקום לאחר גמר הפרויקט נראה כי המוסכים חזרו לשגרת עבודה מלאה ולמקום עבודה מאתגר ויעיל יותר מבעבר.

פרויקט ניקוי מוסכים בנמל חיפה הינו בין הפרויקטים אותם ביצעה חברת קלין קור טכנולוגיות בהצלחה וגרמה לשינוי ביעילות העבודה ובתרבות אירגונית התומכת במקום עבודה נקי ואיכותי.

ציוותי חברת קלין קור טכנולוגיות ערוכים לתת מענה בכל מקום ברחבי הארץ

 בטווח של שעות בודדות מקריאה.

צרו איתנו קשר

להזמנת שירות או להתייעצות עם המומחים של קלין קור