פרויקט שיקום בווינגייט לאחר הסערה

בתאריך 24/10/15 גרמה סערה קצרה אך כוחנית מאד המלווה בכדורי ברד, בגודל של כדור גולף, לנזק כבד ברחבי המכון. הכולל: נזקי גגות, עצים שנשברו, בריכות שנפגעו, שבילים, וניזקי טבע.

בתאריך 26/10/15 הוחלט להכניס את חברת "קלין קור טכנולוגיות" לעבודות השיקום של ניזקי הסערה במכון וינגייט, ולהכין תוך פרק זמן קצר של 10 ימים את הבריכות האולימפיות לאליפות אירופה. שיקום המתחם כלל גיזום, כריתה, ופינוי כל הגזם למקום המתאים, ניקיון של כל מערכות האוורור באולם הבריכה הלימודית והאולימפית, שיקום המסילות שהגג יושב עליהן כולל החלפת המנועים הרלוונטים, עיבוי הקורות הקיימים וצביעתן בפוליגג, יישום פלחים לחזוק המסילות, ביצוע איטומים לכל אורכי הקנלטות, החלפת גגות הבריכה האולימפית והלימודית לגגות דנפלון בצבע כחול ולבן כדגל מדינת ישראל.

לאחר 10 הימים מכון וינגייט קיבל בחזרה את הבריכות ועכשיו הם מוכנים לייצג את ישראל בכבוד.

לסיכום, פרויקט זה היה פרויקט מאד מורכב ולחוץ מבחינת זמני הביצוע עקב התחרות האולימפית שהתקיימה בחודש נובמבר. חברת קלין קור החליפה את הגגות של הבריכה בזמן שיא של 10 ימים כולל חיזוקי קונסטרוקציה, אטומים, וכל הנדרש על מנת לאפשר את התחרות בזמן. במקביל נכנסו צוותי כריתות וגיזום העצים ברחבי מכון וינגיט לכריתת עצים ולפנות שבילים אשר קרסו בנזק הסערה.

בנזק סופה זה הכל קרה במהירות, גם עוצמת הרוחות, גם עוצמת הברד, וגם מהירות הביצוע של קלין קור טכנולוגיות.

צרו איתנו קשר

להזמנת שירות או להתייעצות עם המומחים של קלין קור